3.5.11

Tatoeage

Veel mensen lopen er mee, of veel mensen laten ze zetten. Maar waarom? Sommige mensen vinden het gewoon mooi om hun lichaam te versieren. Maar ook sommige mensen hechten waarde aan hun tatoeage. Ik zelf heb nog geen tatoeage, maar ik wil ze wel. En natuurlijk moet er maar bij eentje beginnen. Zelf heb ik al 3 tatoeage's zijn mijn hoofd die ik graag zou willen, die vooral een betekenis voor me hebben. Ze zeggen toch altijd, als je eenmaal begint met 1 tatoeage, dan wil je er meer. Ik laat toch even zien hier in deze blog wat ik nog meer leuk zou vinden om op mijn lichaam te hebben. Of wat ik gewoon bijzonder of mooi vind. (:

I love the text!
Heel Cute. (:
True.

Verder zal ik nog wel vele mooie vinden wat mij aanspreekt. Maar om dat allemaal maar in mijn post te zetten, ben ik nog wel even bezig. Maar goed, daar heb ik ook niet zo heel veel zin in natuurlijk! $: Iedergeval is het wel ene beetje te zien wat ik mooi vind, en wat mij aanspreekt.

Willen jullie ook graag een tatoeage? Of hebben jullie er al 1? Zo ja wat..
Heeft het een betekenis, of heb je het gewoon omdat je het mooi vind?

0 reacties:

Een reactie posten