11.5.11

Hotties

Ik zie op meerdere blog's tegenwoordig wel een post staan over de hunks die ze geweldig vinden. En ik vond dat zon leuk idee, dat ik die zelf ook wel is zou willen doen. Ook ik heb natuurlijk hotties waar ik helemaal bij wegsmelt als ze op tv of ergens te vinden zijn! Ook al heb ik niet heel veel hotties, die ik helemaal geweldig vind, maar ik heb er toch wat. Kijk gerust even mee!:

Klik op de foto om originele grootte te bekijken
Matt Lanter:
Ook wel bekend van 90210! Het is gewoon een super hottie. Kijk gewoon is
naar zijn ogen. Die zijn zo blauw als de hemel op aard. Hij is ook nog is de
super hunk van 90210, maar ook speelt hij in vele favoriete films van mij, waar
ik super graag naar kijk! :) Hij is daar in tegen ook gelijk 1 van de enige hotties die donker haar heeft.

lief ,,
Markus Rosenberg:
Markus Rosenberg is hier in Nederland niet zo heel erg bekend. Maar wie een echte Ajacied is die weet erg goed dat hij ooit is in de jaren terug bij Ajax heeft gevoetbald. (ook diehard voetbal-kijkers). Ook ik ben een Ajacied, en vanaf het begin van de carrière van Markus bij Ajax, ben ik een fan. En ik val op blond, en wat is hij, Blond! $: En elke keer als ik naar hem kijk, dan hoop ik dat ik hem toch ooit een keer weer terug in Nederland mag verwachten met voetbal! (A)

Toby Alderweireld - Marcus Schnelle
Toby Alderweireld:
Ook weer een voetballer deze keer. Als je het over mannen hebt met tatoeages. Dan ben ik diegene die er over mee praat. Ik hou van mannen met tatoeages. Toby Alderweireld is er daar ook 1 van. Maar dat niet alleen hij is ook nog is een super hottie, kijk nou! Ook deze man voetbalt bij ajax, dus dat is al een pluspuntje! (:

Dan Karaty:
Hij mag dan wel een stukkie ouder zijn dan mij, maar het blijft een lekker ding! Ik denk wel dat iedereen hem hier in Nederland hem een beetje kent. En vooral de mensen kennen hem die So You Think You Can Dance kijken. (: Dan weet je even goed als mij dat hij 1 van de beste dans choreograferen is van de wereld, en dat hij ook nog is zelf goed kan dansen. (: Hij is gewoon een super man, en ziet er ook nog is heel er goed uit!

Dennis Storm:
Een oer Hollandse jongen van de Nederlandse tv. Bekend van Spuiten en Slikken, 3 op reis, en vooral Try Before You Die. Het is gewoon een super mooie man. En hij ziet er gewoon domweg als een Hollandse boy uit! (: Delicious!

0 reacties:

Een reactie posten