12.5.11

Eurosongfestival 2011


De halve finales zijn bezig. Dinsdag hebben de eerste artiesten al mee gedaan, om een plekje te kunnen verkrijgen in de finale. Maar niet allemaal zijn ze door. Want vanavond is het 2e deel, daar willen ze natuurlijk ook wat mensen mee doorlaten.


Wie doet er van ons nou mee aan de halve finale. Denk dat iedereen dat wel weet, en dat er ook wel heel erg veel commentaar op is geweest. De 3 mannen uit Volendam, genaamd 3J's. Ik zelf persoonlijk hou wel van hun muziek, ik luister er graag naar. Alleen wat ik jammer vind van deze keer, ze hebben het Nederlandse nummer veranderd in het engels. Alhoewel ik het wel een leuk nummer vind, en ik ook zeker wel weet dat het voor de mensen in het buitenland beter te verstaan is, dat dit nummer toch wel een kansje maakt om in de finale terecht te komen. En toch een klein beetje hoop op dat we eindelijk een keer mogen winnen! :) Maar dat zien we dan vanzelf wel. Kijk en luister even naar dit nummer hier onder!:

HomeHome

Ik vind het nederlands wel mooier, maar deze is ook super. Een nummer wat je zo onthoud, en de tune blijft bij mij ook nog is in mijn hoofd hangen! Super, en als dat nu ook gebeurd bij de mensen van europa, dan is het super. Dan komt het uiteindelijk wel goed. Netherlands 12 points! We blijven hopen! :D

0 reacties:

Een reactie posten