26.5.11

Shoutout vs. Winactie #9

Bij deze weer een paar winacties die ik heb gevonden op een leuke blog. :) En daar wil ik jullie allemaal over vertellen, want 't zijn super leuke winacties. :) En al deze winacties zijn te vinden op de blog Fanilla, een super blog. Dus bij deze lees verder, en kom er achter wat voor winacties het zijn.

Winactie nummer #1:
Picture

Een super leuke uiltjes ketting die je kunt winnen. Vind je hem ook niet cute?
Ik doe er iedergeval wel aan mee, en denk jullie ook wel.
Klik gauw op 't plaatje, en kijk wat je er voor moet doen.

Winactie nummer #2:

Picture

Shoptegoed voor de online shop sans-online. Een super shop waar je veel leuke dingen kunt vinden. Alles kun je er aanschaffen, en natuurlijk als je shoptegoed hebt is het helemaal toppie. Klik gauw op 't plaatje en kijk wat je er voor moet doen.

Winactie nummer #3:

Picture

Super leuke make-up spulletjes die je kunt winnen. En zoals je op 't plaatje ziet, weet je al een beetje wat je kunt winnen. En ik zelf vind het super leuk om die te winnen. Ik doe dus ook bij deze mee. Klik gauw op 't plaatje, en doe mee!

Winactie nummer #4:

Picture

Dit is de laatste die op dit moment bij haar op de blog staat, en ook deze is leuk om te doen. Je kunt voor 2 dingen mee doen, maar je wint er maar 1. Gewoon meedoen voor wat je zelf 't leukste vind. Handig toch, een keuze. :) Klik op 't plaatje, en kijk wat je moet doen!






Dit waren de winactie's van Fanilla en ik vind ze zelf super cute, en doe daarom ook bij allemaal mee. Je weet maar nooit of je wat wint, meedoen kan altijd. :) Ik wens bij deze iedereen succes met meedoen, en misschien win je wel wat. :)


0 reacties:

Een reactie posten