16.9.11

Tag # Ik en mijn Alfabet

Weetje, ik vind ‘t altijd erg leuk om tags te doen. Dus bij deze weer eentje. :) En deze is gemaakt door Lisanne. En ik neem het graag van haar over. :D Dus scroll lekker naar beneden, en lees ook deze tag van mij. :)

image

 

A: Aardig. :)

B: Bangeschijter

C: Creatief

D: Drinker

E: Enternaar

F: Fotografe

G: Gezelligheid

image

H: Hilarisch

I: Irritant

J: Juni

K:
Kleurrijk

L: Lachbuien

M: Moeilijk

N: Nederlands

image

O: Oer lelijk (vind ik zelf)

P: Precies

Q: Q

R: Rechts

S: Sterrenkunde

T: Tamara

U: Uitgaan

image

V: Verliefd

W: Wild

Y: Ys

Z: Zuiplap

image image

Nou ik vond ‘t erg leuk om deze in te vullen. Al zullen er misschie rare dingen tussen staan, en misschien ook weer niet. Ieder geval zo zie ik mezelf, en anderen vinden sommige dingen ook wel. Maar ieder geval. It is me!

Vind je het ook zon leuke tag. Nou neem hem vooral over. :)

0 reacties:

Een reactie posten