12.9.11

Samenwonen! :$ (personal)

image

Ja nu zul je wel denken, waar gaat dit nou weer over. Nou ik zal het je vertellen. Ik en mijn vriend zijn misschien nog niet heel erg lang samen. We hebben vanaf vorige week donderdag een half jaar. En zijn nog steeds hartstikke gelukkig. :) Dat komt niet vaak bij me voor. En ook niet bij iemand van 19, die al een vaste relatie begint! :$ Maar toch.

Zoals je kunt lezen is de titel van deze post samenwonen. Ja je hebt het goed gelezen! :D Ik en mijn vriend hadden het er opeens zo over dat we toch wat vaker bij elkaar willen zijn dan dat we normaal doen (al zien we elkaar al vaak.) Maar toch het kwam ter sprake. We willen gaan samen wonen! Ja dat gaan we dus echt doen. We gaan samenwonen! :D Ik ben er super gelukkig om, en ik wil het enorm graag (net zoals hij zelf.) We zijn misschien nog maar een half jaar samen. Maar we houden toch enorm veel van elkaar. En willen ‘t toch gaan proberen om samen te gaan leven.

Het is jammer genoeg nog lang niet zo ver. Ik ga wel 45 km verderop wonen. En dat wel in de plaats Apeldoorn. Ik vind ‘t een super dorp. Ja ‘t is een dorp. Als zal ‘t er misschien niet zo uit zien. Maar het is het toch. Maar het is voor mij wel genoodzaakt om mijn werk richting Apeldoorn te gaan zoeken. Al zal dat niet echt makkelijk worden. Maar ‘t moet toch, we moeten toch samen de financiĆ«n kunnen opbrengen. Maar dat gaat hopelijk allemaal wel goed komen.

Dus eigenlijk hopen ik en mijn vriend over een half jaartje ongeveer samen te wonen in ‘t dorp Apeldoorn. :)

0 reacties:

Een reactie posten