20.9.11

Nieuw #3

Ja, ik ben weer eens bij de kruidvat geweest. Omdat ik gewoon even wat pijnstillers nodig had. :$ En toen kwam ik de graaibak van de Essence tegen. Die ze normaal Nooooooit bij ons in de kruidvat hebben. :O Maar toch gauw even wat uit gegraait want alles met een gele stikker was 1euro. Dat laat je toch niet liggen? Nou bij deze, hier onder de producten die ik heb mee gegraaid.

 SAMSUNG
Eén van de Quattro Eyeshadow Palletjes, #03 Vamp It Up
Hele mooie kleurtjes zoals je ziet, ik ben er blij mee. :D

SAMSUNG
Een Ballerina Backstage Polish #01 Dance The Swan Lake
Ook dit leuke nagellakje zag ik liggen. Ik ben normaal niet van de wit, maar wil ‘t toch uitproberen. :)

SAMSUNG
En nog een Ballerina Backstage Polish #04 Do A Floating Pirouette
Ik ben helemaal gek op paarse kleurtjes, dus deze mag niet ontbreken

Zoals je ziet heb ik niet heel veel aangeschaft uit de “graaibak.” Maar denk dat er deze week nog wel wat leuke dingetjes bij komt. En niet alleen aan schoonheid, maar ook aan kleding. Dus hou mijn blog in de gaten. (A)

P.S. Let a/u.b niet op de foto’s ze zijn gemaakt bij avond, en niet bij daglicht. :$

0 reacties:

Een reactie posten