15.9.11

Shoutout vs. Winactie #17

Ja ja, het is weer zover, voor de zoveelste keer deze week weer een win-actie. :) En net zoals altijd weer een super leuke. Dat vind ik tenminste van wel. Maar goed, ik ben niet de enige die daar over kan beslissen. :P Kijk gauw met me mee, en weet waar je deze winactie kunt vinden, en wat je kunt winnen. :)

image 

Zoals je kunt zien, zijn het 3 leuke lakjes. Ik vind ze iedergeval erg leuk. En ook omdat ik erg gek ben van nagellakjes, doe ik hier graag aan mee! :) Nou wat kun je winnen?
3 geweldige P2 Pearl Crackling topcoats met de namen:
Blue Thunder
Violet Fusion
Red Volcano
Vind je ze niet leuk, ik wel hoor! :D

Maar waar kun je nou deze leuke lakjes vinden? Nou bij deze op de blog Beauty Before Breakfast. Ja ‘t is de zoveelste win-actie op de blog. Maar toch. Wil je ook graag mee doen aan deze leuke win-actie? Nou KLIK, of ga snel kijken op deze super leuke blog. Iedergeval succes. :)

0 reacties:

Een reactie posten