9.9.11

The Final Candidates of Holland Got Talent!

Zoals je weet, was het vandaag de laatste halve finale van Holland got Talent. En ik ben persoonlijk wel iemand die er graag naar kijkt, want het is natuurlijk een keer wat anders dan een show alleen met zangers en zangeressen. :) Iedereen die denkt dat ze en talent hebben mogen mee doen. Jong en oud. Het maakt allemaal niet uit.

Maar zoals ik jullie al zei, vandaag is de laatste halve finale. Dus zijn er ook finalisten die vanaf volgende week in de finale te zien zijn. En wie zijn dat nou? Nou ik laat ze jullie zien.

 

Pop’arazzi Crew

 

Get Ready!

Zinzi & Evert Jan


Come Correct

Linzy & Jennifer

Aliyah

Opera Familia

Boy

Zoals jullie nu kunnen zien in de filmpjes, zijn dit de 10 finalisten van Holland’s got Talent. En ik vind ze allemaal zo erg goed. Ik weet echt niet voor wie ik zou moeten gaan. Wie vindt jij nou ‘t beste, en wie zou van jou eigenlijk moeten winnen? Ga je ook stemmen?

0 reacties:

Een reactie posten