12.9.11

Shoutout vs. Winactie #15

Het is weer eens tijd voor een reclame win-actie. En omdat ik deze gewoon enorm gaaf vind. Wil ik hem graag met jullie delen! :$ Dus scroll gauw verder naar beneden en je weet vanzelf waar ‘t over gaat, en bij wie je ‘t kunt winnen. Vooral doen hoor, want ik gun deze prijs natuurlijk iedereen die hem graag zou willen winnen! :$

image

& zoals je kunt zien is ‘t een super gave prijs dit keer om te winnen. Je kunt een 88 matte pallete winnen, maar ook een 88 warm pallete. Is het niet gaaf? Ik vind van wel hoor. Ik zou ‘t maar al te graag willen winnen. (A) Maar ja wie wil dat nou niet. :)

Maar waar is deze win-actie nou te vinden? Nou op de blog Beauty Before Breakfast. En wil je ook graag mee doen met deze win-actie. Ga dan gauw naar de site van Beauty Before Breakfast. KLIK om gelijk naar de post te gaan. En kijk wat je moet doen om eén van deze gave pallets te winnen! :)

e

0 reacties:

Een reactie posten