14.9.11

Shoutout vs. Winactie #16

Jaja, alweer een win-actie deze keer. :) En ‘t is natuurlijk alweer een leuke win-actie. :D Kijk gauw met me mee, en kom te weten waar je deze win-actie kunt vinden en wat je natuurlijk kunt winnen! :D

 

 image

Zoals je op ‘t plaatje hierboven ziet zijn ‘t een paar leuke productjes die je kunt gaan winnen. EN EN, het zijn ook nog is productjes die je niet in Nederland of in België te vinden zijn. :O Maar door deze geweldige win-actie heb je toch de kans om deze in je stash te kunnen inslaan. :) Wat zit er precies in?
Essence Urban Messages Eyeshadow Chalk in It Peace
Essence Urban Messages Lipstick in It Peace
Catrice Out of Space Nagellak in Beam Me Scotty!
Catrice Out of Space Nagellak in Moonlight Express
Catrice Out of Space Lipstick in My Milkyway

En vind je ‘t niet super, vooral omdat ‘t gewoon productjes zijn die hier niet te verkrijgen zijn! (A) Ik vind iedergeval van wel. :D Daarom doe ik ook super graaga mee met deze winactie. Wil je weten waar deze winactie te vinden is. Nou bij deze, hij staat op de blog Beauty Before Breakfast. Een super coole en erg leesbare blog. Ga er vooral een keertje langs om te lezen. Doe ik ook. En wil je via hier graag gelijk naar de win-actie, KLIK dan, en kijk wat je moet doen om dit pakketje te kunnen winnen.

Iedergeval succes.

0 reacties:

Een reactie posten