26.8.11

Tag # Nailpolish and Me

Deze super leuke tag kwam ik tegen op de blog van Essy, genaamd My Heart's Letter. :) En ik was zo vrij om deze even te kopiëren! (A) Omdat ik 't gewoon een tag vind, die ook pas bij 't bloggen! :)
Dus kijkt verder.

Img_5824_2_160332566_large

Hoeveel nagellakken telt jou stash?
Op 't moment nog niet zo heel erg veel eigenlijk! :$ Ben nog heel erg druk met sparen enzovoort! (A) Als ik ze nu tel heb ik er 38. Nog niet zo heel erg veel he? Hahaha. :$

Van welk merk bezit je de meeste flesjes?
De meeste lakjes heb ik van Essence, omdat dat het enige merk is waar ze gekleurde nagellakjes verkopen, en die in de kruidvat zijn te vinden hier in mijn dorp. Al heb ik van meerdere merken wel lakjes, maar moet daar voor echt naar een stad heen shoppen zijn geweest. Maar goed, die komen natuurlijk allemaal nog wel! (A)

Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Blauw! :$

Image0022_large

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik bezit eigenlijk nog zoveel niet, dus ik kan je niet echt goed uitleggen wat ik echt is. Ben nog maar heel kort met het bloggen begonnen, en nog maar net bezig met make-up, lakjes enzovoort. Dus daar kom ik misschien later op terug.

Welke nagellak draag je 't meest?
Geen van allen draag ik meer dan de andere. Ik hou van allemaal wat ik in mijn stash heb. :) Elke week op zaterdag komt er weer een ander kleurtje op, en dat is maar net waar ik op dat moment zin heb om op te doen! (A)

Welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet heb weggegooid?
Geen!

Img6965y_large

Gebruik je basecoat?
Nee

Gebruik je topcoat?
Nee

Stempelen of uit de losse hand?
Ik heb het ooit is geprobeerd uit de losse hand te doen, maar dat doe ik liever niet meer. Dat mislukt me toch altijd. Dus denk dat ik wel een keertje ga kijken naar de leuke stempeltjes! :$


Tumblr_lnyhh0vlmm1qk29c4o1_1280_large

Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Ik hou van van alles als het om nagellak gaat, als 't me maar staat! :P

Voel je je kaal zonder nagellak?
Echt wel!

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
2, check mijn vorige post.


5740011926_7cb43b5960_z_large

Nou deze tag is bij deze ook weer ingevuld. :) En ik vond het zeer leuk om deze in te vullen. Ik ben misschien nog niet echt een beautyblogger, maar toch heb ik hem even ingevuld! (A) Natuurlijk ben je zo vrij om 't over te nemen! :)

0 reacties:

Een reactie posten