29.8.11

Review: Catrice Limited Edition Papagena #C01 Rumble In The Jungle



Dit is mijn eerste keer dat ik iets ga reviewen, dus let niet op de fouten die ik maak. Maar toch ga ik 't doen! :$

Bij deze wil ik graag een oogschaduwpallet van Catrice Limited Edition Papagena reviewen, zoals je al had kunnen zien op de foto hierboven. Ik heb er afgelopen week 1'tje van gehaald, en dat is deze geworden. Nummertje #C01 Rumble In The Jungle!


Bij deze de 4 kleuren die er op 't palletje zitten. Ik vind de foto niet echt heel erg super, maar ik heb 't ook gedaan met m'n telefoon. (*Op 't moment geen goede camera tot mijn beschikking.) maar in 't echt zijn de kleuren een stuk mooier. Ik ben daarom ook gek met deze aankoop. En zal hem zeker vaak gebruiken.

P.s: tips en trucs voor 't schrijven van reviews zijn altijd welkom. (A) wil natuurlijk alles leren!

0 reacties:

Een reactie posten