20.8.11

Their Name Is



Natuurlijk ben ik niet zoals de velen van het programma My Name Is op rtl, geen persoon die mijn idolen gaat na doen. Maar toch heb ik wel een paar idolen staan waar
ik zot op ben. En dat niet alleen in de muziek, maar ook in andere genres van kunsten! :) Al ben ik wel iemand die een redelijk beetje kan zingen volgens sommigen in mijn omgeving. Ik ga 't toch niet na doen, want ik ben liever mij zelf. Maar toch wil ik wel even laten zien aan iedereen wie mijn
favorieten zijn in de beroemde wereld. :) Maar kijk gerust mee, en misschien dat ik je wel wat nieuws op doe voor je om te luisteren of te bekijken!



Je weet natuurlijk wel wie 't is. Net zoals ik natuurlijk. Waarom ik nou helemaal gek van haar ben is vanwege de goede muziek wat ze maakt. Ze heeft een dijk van een stem, en de nummers die ze schrijft en zingt geweldig. Ze spreken me gewoon echt aan, ik kan me er gewoon helemaal in vinden. En natuurlijk zing ik graag met haar nummerse mee! :$



Jeroen van Koningsbrugge, ook deze man kennen jullie allemaal vast wel. Maar als je uit 't belgen land komt en je kent hem waarschijnlijk niet. Jeroen is te zien als zanger en op de tv is hij ook nog is heel goed bezig. Zo doet hij mee met 't zaterdagavond game Ik hou van holland. En is hij ook nog er eentje van 't duo Jurk!. Verder zullen jullie hem misschien kennen van iets eerder op tv, en dat wel op bnn met De Lama's. Ik vind hem iedergeval helemaal geweldig. Altijd energiek en heeft super veel humor! Gewoon geniaal dus. :$

0 reacties:

Een reactie posten