25.8.11

Tag # Boyfriend


Wat een leuke tag vind ik dit zeg! En natuurlijk lief ook! :$ Ben wel benieuwd naar wat mijn lieverd invult bij de vragen! (A)

Deze tag heb ik gevonden op de blog van Nathalie genaamd BarbieliciousBeauty en zoals ik al zei vind ik hem erg leuk, en zet ik hem ook graag op mijn blog neer! :$ :) Dus bij deze lees ook met mij mee wat mijn lieverd heeft ingevuld! (A)

Mijn schatje en ik op Oostende strand!

1. Waar hebben jullie elkaar voor het eerst ontmoet?
In lucky op 25-2-2011 op Dangerouzmind.

2. Wat was jullie eerste date?
De week na Dangerouzmind gingen we uit eten

3. Waar was jullie eerste zoen & hoe was het?
in Lucky in de rockzaal, het was best wel lekker:$

4. Wanneer wist jij dat het echte liefde was?
Toen we op Dangerouzmind waren.

5. Wat was je eerste indruk van haar?
ze is een hele mooie meid:$

6. Wanneer heb je haar familie ontmoet ?
Het weekend nadat we wat hadden

7. Hebben jullie een gewoonte/traditie?
Yatzee spelen :P

8. Wat was jullie eerste uitje samen?
Hmmmmmm dat moet je niet aan mij vragen xD

9. Wie zei er als eerste "ik hou van je" & waar waren jullie?
Volgens mij was Tamara dat.

10. Waar gaan jullie meeste ruzie's over?
nergens over :O

11. Haat je een van haar exen?
Ik haat ze allemaal :O een ex is niet voor niks een ex

12. Wat is haar werk?
Niks

13. Wie heeft de broek aan in de relatie?
Ik, ik ben gewoon de KONING!(A)

Samen met Tamara op strand in Oostende
Nog een keer op Oostende strand, voor der gein even op de knietjes! :$

Zoals je hebt kunnen lezen heeft mijn lieverd de vragen lief voor me ingevuld. En weet je ook hoe hij over ons denkt. Alhoewel ik zeker weet dat hij niet alle vragen even serieus heeft ingevuld! :P Dat is nou de humor van hem, en ik vind het wel een leuke humor. Toch blijf ik van hem houden. (L)

1 reacties:

Anoniem zei

Leuk he, deze tag! ;) Mijn vriend heeft de antwoorden nog niet ingevuld dus we zullen nog effe moeten wachten... Damn! Haha!
Bedankt voor je linkje trouwens, erg lief van je! :)

Liefs,
Nathalie
http://www.barbieliciousbeauty.blogspot.com

Een reactie posten