20.8.11

Tag # Hoe nep ben jij?

Ik was zo maar aan het lezen op een paar blog'jes deze middag! En ik kwam deze hele leuke tag tegen! En waar kwam ik hem tegen, op Een Mening Hebben Is Gezond! Die deze tag weer had gevonden op Glamourista.nl. Dus bij deze, doe ik hem ook eventjes! :$

barbie kiss photo teenagedream's photos - Buzznet Barbie | Flickr – Compartilhamento de fotos!


Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Ik heb nooit een cosmetische chirurgie ondergaan. En waarom niet? Omdat ik domweg gewoon blij ben met hoe ik eruit zie. Natuurlijk vind ik niet alle dingen mooi aan mezelf, maar jezelf accepteren doe ik wel.

Gebruik je valse wimpers?
Nee en dat zal ik ook nooit doen!

Draag je een weave of extensions?
Nee ik draag geen van beide. Het is me gewoon domweg te door om dat aan te schaffen. Natuurlijk vind ik het wel erg mooi om gewoon een mooi vol bos met haar te hebben! :$

Gebruik je iedere dag make-up?
Nee ik gebruik niet elke dag make-up. Alleen als ik er zin in heb doe ik het op. En als ik natuurlijk een avondje ga stappen of wat dan ook. Ik ben er soms gewoon te lui voor om het op te doen.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Op dit moment zoals mijn lichaam nu is nee. Ik vind mezelf prima op 't moment, dus ik ga daar ook echt niet wat aan doen. Maar mocht het zo zijn, en ik wordt ziek en genees weer. En mijn lichaam zou 't dan nodig hebben, ja dan zal ik misschien overwegen om dat te gaan doen.

Kan je nog zonder make-up?
Nee eerlijk gezegd helemaal niet. Ik vind 't soms heerlijk om me zelf op te tutten en om te experimenteren met make-up. Alles is tegenwoordig zo breed, en je hebt tegenwoordig zoveel keus. Dat je er verschillende leuke dingen gewoon mee kunt doen. Al heb ik niet elke dag make-up op, zonder kan ik niet.

Draag je nepnagels?
Nee ik draag geen nepnagels. Ik daar totaal de vingers niet voor. Ik zal je vertellen. Ik bij nagels, maar ook de velletjes er om heen weg. En mijn vingers zijn totaal niet mijn favoriet op mijn hele lichaam. Je zult mij dus ook nooit met nep nagels zien lopen!

Verf je je haren?
Ja dat doe ik dan weer wel. En dat omdat ik mijn eigen haarkleur niet mooi bij me vind passen. Ik ben van mezelf echt blond, door en door blond. Maar als ik mijn koppie blond zou houden of weer zou doen, dan zie ik er automatisch jonger uit. Ze schatten me dan een jaar of 16 terwijl ik gewoon 22 ben. En daar heb ik een hekel aan gekregen. Dus elke keer kleur ik mijn haren donkerder, zodat ik er weer een stukkie ouder uitzie, dan een puber van 16, wat ik niet ben natuurlijk! :$

Ga je onder de zonnebank?
Nee ik ga zelf niet onder de zonnebank. Ik kan nooit echt lang stil blijven liggen, dus dat is echt geen optie voor mij. :$ Maar als 't mooie weer in Nederland soms een beetje meewerkt, lig ik wel graag in 't zonnetje, en daar word ik ook wel een beetje bruin van!

Gebruik je selftanners?
Nee die gebruik ik ook niet, om me elke keer maar in te smeren, nee dankje!

Heb je tattoo's?
Nee die heb ik nog niet, maar die komen er wel!

Ik ben benieuwd hoe nep jij bent! ;)
Zoals je kunt zien heb ik bijna niks aan mijn lichaam laten doen, alleen af en toe een beetje zon en een make-up'je. En over een tijdje wil ik er graajg een paar tattoo's op laten zetten!. Maar bij deze ben ik toch een beetje benieuwd hoe nep jij bent? Of hoe nep je natuurlijk niet bent! Bij deze neem deze leuke tag over en vul hem in.

Tumblr_lm715ealkh1qgkhzgo1_500_large

0 reacties:

Een reactie posten