22.8.11

FILMTIP; Identity Theft - The Michelle Brown Story

Zoals ik weet jij ook dat er de laatste tijd op woensdagavond altijd een waargebeurde film werd uitgezonden. Normaal kijk ik niet zo graag naar de waargebeurde films. Alhoewel ik Titanic kan dromen. Is natuurlijk ook een waargebeurd verhaal.



17augustus2011, was deze film te zien op RTL4.

De film vertelt het verhaal van Michelle Brown. Een lerares uit Denver (Amerika), die samen met haar verloofde een huis wil kopen. Ze wil voor dat huis een lening afsluiten en levert daarom haar persoonlijke gegevens in bij de secretaresse van
haar makelaar. De secretaresse (Connie) gebruikt deze gegevens om spullen te kopen op de creditcard van Michelle.

Vervolgens wordt Michelle lastiggevallen door deurwaarders en moet ze de rekeningen gaan betalen van de spullen die ze nooit besteld heeft. Ze komt er hierdoor achter dat er sprake is van dat haar identiteit is gestolen. En er komt een arrestatiebevel tegen de identiteitsdief. Maar in plaats van Connie wordt Michelle gearresteerd en dan beginnen de problemen pas echt!


Wat vond ik persoonlijk van de film?:
Zoals ik al zei ben ik niet echt een fan van waargebeurde films. Maar deze vond ik toch echt wel interessant. Ik heb der zeker wat van op gestoken dat tegenwoordig alles kan als 't om fraude gaat. En 't was nog een spannende film ook. Dus zeker voor jullie aan te raden om te kijken. Het is een leerzame en goede film! :)

0 reacties:

Een reactie posten