4.8.11

Tweet my Pictures #1







Ik denk dat iedereen 't wel kent, twitpic's. Ik iedergeva
l wel. Zoals iedereen tegenwoordig ben ik ook een twitteraar. :) Natuurlijk vind ik het heel af en toe wel is een keertje leuk om met m'n volgers te delen, wat ik mee maak. En dat door middel van een foto. Dus ook ik heb zo een paar twitpic's op mijn twitteraccount staan. Maar omdat ik weet dat niet iedereen aan twitter doet, of sommigen hebben niet kunnen zi
e
n wat ik meestuurde qua pic's. Wil ik in deze post toch even laten zien wat ik ooit in mijn leven al heb gepost. En in de komende tijd, zal ik misschien wel vaker een post'je plaatsen, met de twitpic's die ik heb getweet. :) Nou kijk met me mee:



Wammes, mijn kattenbeestje, die paar maandjes terug weg was.
Maar toch is 't schatje na 8 daagj
es weer terug gekomen! :D


Tjoektjoek, in een treint'tje.

In de discotheek waar ik altijd kom Lucky
Een week na dat er aan zinsloos geweld iemand overleed.
Speciaal voor die persoon een ter nagedachtenis een tegen zinloos geweld nachtje.
En ''JA'' ook ik ben tegen zinloos geweld, net als mijn vrienden!

0 reacties:

Een reactie posten