11.6.11

Tag # Your Mobile Phone

Hallo allemaal weer. Vandaag heb ik weer een tag'je gevonden bij iemand op de blog. En ik vond 't wel een leuke, dus ik ga deze ook maar doen. Oja btw, ik hem heb gevonden op de blog van Femke, ik zou zeggen, kijk ook is bij haar op de blog, is een leukerd. :) Nou bij deze hier komtie dan! :D




Wat je moet doen?:




5 vragen beantwoorden:

1. Welke mobiele telefoon heb je?
Sony Ericsson x8

2. Hoelang heb je deze al?
Uhm een half jaartje?

3. Welke zou je graag willen hebbeb?
Samsung Galaxy S, maar die krijg ik ook over 2 maand! (A)

4. Kun je makkelijk zonder telefoon?
Nee, ik ga niet mijn deur uit zonder mijn telefoon! 'K haat het om zonder mijn telefoon te zijn. Altijd even makkelijk, iedereen kan je bereiken of jij iemand anders. Altijd internet op zak, handig voor als je informatie ergens over nodig hebt. Dus nee. $:

5. Welke kleur is je telefoon?
Uhm op dit moment grijs met wit, maar heb nog een 1 wit achterkantje en een roze! Zaten dr al bij toen ik hem aanschafte. :)




Maak een foto van je telefoon en zet hem hier onder (plaatje van internet mag ook)


& de samsung die ik krijg ook nog eventjes?:




Tag 5 mensen die je kent:
Nou ik tag nooit iemand persoonlijk, als goed is weten jullie dat ook. :) Dus mocht je hem echt zo leuk vinden en hem ook graag over willen nemen, bij deze, je mag hem hebben! :P

0 reacties:

Een reactie posten