14.6.11

Nieuw #1

Ondertussen is er al bijna een maand voorbij. En ik heb vele dingen gekocht, gekregen, enzovoort. Natuurlijk ben ik er erg gelukkig mee. En ik wil ze toch graag even tonen! :) Kun je gelijk zien hoe blij ik er wel niet mee moet zijn! :P

Kleine buddha en een Grote buddha, beide gekregen voor m'n verjaardag. :)
Nog een buddha, en 2 pakketjes wierook (kokos en aloe vera).

5 nieuwe lakjes. :)
v.l.n.r:
Catrice 380 Forget-Me-Not
Catrice 440 I Wear My Sunglasses At Night
Essence 73 Replay
Essence 01 Gagalectric
Essence Whoom! Boom!! 01 Chacalaca
Catrice Oogschaduw 150 Metellicious
Catrice Oogschaduw 020 We Support Green Peace


En dat was 't voor deze keer, 't zijn er misschien niet veel. En de foto's zijn misschien ook niet perfect. Maar je kunt wel zien wat nieuw is. :)

0 reacties:

Een reactie posten