4.6.11

It's a dangerous mind


Ja, en afgelopen nacht was 't weer zover. Na een paar maandjes wachten, mocht ik weer naar een hardstylefeestje. :) DANGEROUZMIND! En dat is geslaagd. Er waren niet veel mensen aanwezig, maar dat moet 't niet schaden. Het was even goed een mooi avondje, met een paar goede DJ's die draaide. :)


Begin was 't wel wat drukker, maar na 3 uur had de helft van de party er zoiets van, we hebben het gehad, we gaan naar huis, of het feest elders voortzetten. Ach ik vond 't niet erg. Ik had tenminste de ruimte om te kunnen dansen! :$ Nou ja dansen is het eigenlijk niet, maar stampen. :P Of dat 't nou aan de muziek heeft gelegen of aan de warmte, ik weet 't niet. Maar daar gaan we natuurlijk ook niet mee zitten.

Ik wou dit toch even kwijt, al was 't een paar dagen geleden deze party. Maar even na genieten mag altijd toch?

0 reacties:

Een reactie posten