16.6.11

Shoutout vs Winactie #11

Het is weer een tijdje geleden, maar ik doe weer een keer mee aan een winactie. En waar is deze winactie dan te vinden, nou bij PradaGirls.Omdat ze het beloofd hadden om bij de 15volgers deze actie te houden. En het is een leuke en spannende winactie ook nog. :)


Wat kun je winnen?

4 lippenstiften
1 mascara
3 oogpotloden/lipliners
2 sponskwastjes
2 bodylotions
3 douche shampoo flesjes
1 oogschaduwdoosje met kleurtjes
3 oogschaduwcreamers

Is het niet super wat je kunt winnen? Ik vind van wel hoor! :) Daarom doe ik er natuurlijk ook aan mee natuurlijk! :$ Maar dat was ook wel te raden neem ik aan! :$

Lijkt het jou ook wat ook om mee te doen klik hier! En doe wat je moet doen om deze actie te kunnen winnen. En misschien ben jij of ik de gelukkige wel die 't wint. :)

Succes.

Liefs,
Tamara-Schrijft


0 reacties:

Een reactie posten