7.6.11

Tag # Show Your Screen

Hallo mensen,

Voor deze keer een tag, die ik van de blog van Femke heb gehaald. En dat wel de Show Your Screen tag.

Wat moet je doen?
1. Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma’s etc. staan.
2. Je geeft een korte toelichting bij je achtergrond en de programma’s.
3. Je tagged een aantal mensen.


--



Mijn achtergrond plus screen! :)

Mijn achtergrond is gebasseerd op mijn liefde voor buddha´s. En daarom dat ik daar mijn bureaubladachtergrond daar voor heb gekozen. En waarom ik gek ben op buddha's, hun geloof is gewoon anders dan dat van hier, en het zijn gewoon mooie beelden en foto's enzovoort.

De programma's zijn niet echt boeiend, al zeg ik 't zelf. Linksbovenin: de prullenbak, die zit helemaal vol, want ik leeg hem nooit. :$ Rechtsbovenin: PKR, het is iets wat ik niet van mij is, mijn vader zit ook wel is achter mijn laptop en speelt dan graag poker. Linksonderin: Nero, Google Chrome, VLC player, Utorrent, aTube catcher, WinZip, Photoshop Elementz, Firefox en Itunes. Nero daar brand ik gewoon mee, films of muziek 't maakt me allemaal niet uit. Chrome en Firefox zijn gewoon de internetgebruikzaamheden, explorer vind ik gewoon k*t. VLC player, daar speel ik mijn films mee af die ik download met Utorrent, en aTube download ik mijn muziek mee die ik weer afspeel met Itunes. Photoshop elementz gebruik ik niet meer, ben over gegaan op CS5, vooral omdat ik een prof in bewerken en fotografie ben. En verder winzip om alles te kunnen uitpakken als 't nodig is. :)

Wie tag ik met deze tag, gewoon iedereen die deze tag leuk vind om over te nemen. Ik vond hem zelf wel erg leuk om te doen. :)


1 reacties:

Minalher zei

Dit is inderdaad een hele leuke tag, heb hem zelf enkele dagen geleden ook gedaan. Superleuke achtergrond ook!

Een reactie posten