7.6.11

GEWONNEN! #1

Jaaaaaaaa, ik heb een paar dingetjes gewonnen. Al ben ik al een beetje laat met het online zetten van de winactie's die ik gewonnen heb deze laatste paar dagen, maar toch, nog even laten weten wat ik gewonnen heb. Al heb ik het nog niet binnen, ik laat 't jullie toch even weten. De foto's enzovoort komen als 'k de prijsjes binnen heb! :)

Prijs 1: Een mening hebben is gezond
Daar heb ik de eerste prijs gewonnen deze week.
Een Gosh 3kleuren pallet, super toch.
Iedergeval bedankt, en nu wachten tot 't binnen is! :)

Prijs 2: Femmedia
Deze prijs heb ik op de twitter van Femmedia gewonnen.
Een Maybelline Pulse Perfect Mascara.
Ik ben reuze benieuwd, maar eerst even afwachten! :)

Prijs 3: Collistar Nederland
Ook deze prijs heb ik deze maand gewonnen!
Een Collistar Design Mascara, super toch. :)
Ook maar even wachten tot ik deze binnen heb! :)



Dit was 't dan voor deze keer.
De eerste prijsjes zullen vanzelf binnen komen.
En ik zal ze dan even op de foto zetten.
Kunnen jullie gelijk mee genieten. :)

0 reacties:

Een reactie posten