9.8.12

Tag # 10 tot en met 1

Deze leuke tag kwam ik tegen op blog Diva of Geneva (KLIKHIER). En ik vond het gewoon een super leuke tag, dat ik hem eigenlijk zelf ook wel wilde doen. Dus bij deze, hier komt hij, de tag. :)




1 # Noem 10 dingen over jezelf:
* Verlegen
* Eerlijk
* Spontaan
* Vrolijk
* Hyper actief
* Dierenliefhebber
* Nagellak verslaafd
* Love make-up en fashion
* Postcrossing en Kaarten
* Creatief

2 # Noem 9 dingen die je leuk vind:
*
Mijn vriend! <3 br="br">* Postcrossing
* Dieren
* Nagellak
* Lezen
* Schrijven
* Shoppen
* Zomer
* Photoshoppen


3 # Noem 8 dingen die je niet leuk vind:
*
Geweld
* Ruzie
* Verveling
* Regen
* Sneeuw
* Oneerlijkheid
* Ziek zijn
* Telefoonloos


4 # Noem 7 plekken waar je graag bent:* Bij mijn vriend.
* In mijn bed
* Op het strand
* In Apeldoorn
* In Wierden
* Bij vrienden/vriendinnen
* Tussen de bloemen


5 # Noem 6 manieren om je hart te winnen:
*
Humor hebben
* Lief zijn
* Eerlijk zijn
* Jezelf zijn
* Respect hebben
* Knuffelbaar zijn


6 # Noem 5 plekken waar je nog heen wilt:Dat zijn nog heel veel plekken eigenlijk maar waar ik het allergraagst heen wil is:
* Indonesië
* Australië
* Nieuw Zeeland
* Egypte
* Venetië


7 # Noem 4 dingen of personen waar je niet zonder kan:* Mijn vriend
* Mijn diertjes
* Mijn vrienden (sowieso allemaal!)
* Muziek


8 # Noem 3 van je lievelings liedjes:Jeroen van der Boom - Half zonder Jou
Lionel Richie & Shania Twain - Endless Love
Xander de Buisonjé - Hou me Vast





9 # Noem 2 wensen:Ooit huisje boompje beestje en
Vooral voor altijd samen kunnen blijven met mijn vriend!

10 # Eén woord:Liefde! Daar is waar ik van leef en voor leef, en waar ik het meest van geniet, met vrienden familie en mijn huisdieren! Maar ook met alles om mij heen wat er maar om me heen te vinden valt!

0 reacties:

Een reactie posten