10.8.12

My Instagram #1

Ik ben al een fotografie fan, en ben er ook graag mee bezig. en sinds dat Instagram te verkrijgen is voor de android telefoons ben ik helemaal gek van de app. En fotografeer ik ook enorm veel met de app. En ja wat is nou leuker om te zien wat een mens bezig houdt, en wat het eigenlijk nou aan het doen is. Nou bij deze, mijn eerste foto's door middel van Instagram.


Ik ben een boeddha verslaafde, dus ik heb er ook aardig wat op mijn kamertje staan of hangen (foto, schilderij), en dit is de grootste trotst, gekregen van mijn vader voor dat we hier heen gingen verhuizen en een paar maandjes voordat hij tot overlijden kwam, dus deze boeddha is extra speciaal voor mij, niemand die hem van me afpakt! 


Bij mij thuis zijn ze helemaal gek op spelletjes! Zoals ik ook. Dus een spelletje yahtzee hoort daar ook bij!


Ik hou enorm van milkshakes, vooral de aardbeien milkshakes. En mijn lieve vriend nam er eentje voor me mee toen hij van de trein af kwam, naar mij toe. :D


Daar heb je onze muizenvanger! <3 p="p">
Er was een braderie gaande bij ons voor het huis, het was weer het jaarlijkse dorpsfeest van 4 dagen, en daar hoort natuurlijk een braderie ook bij. Wel leuk zo een kraampje voor de deur met muziek (indaanse muziek).

Ik ben dol op bloemen, dus ik zet ze ook heel vaak op de foto, net zoals deze mooie roze.


Mijn katten zijn er dol op om gewoon af en toe een muisje mee naar huis te nemen, we wonen toch tussen de visboer en de pizzeria in, dus muizen zat te vinden. Maar ze kwamen met zon klein opdondertje thuis, dat ik het gewoon zielig vond, dat ik hem maar weer naar buiten heb gedragen. 10 minuten later kwam de kat er weer mee aan dood, en heeft hij hem op gegeten.



Wammes eén van mijn katten was helemaal dol op mijn laptop, hij wou me waarschijnlijk gewoon even een handje helpen, door er boven op te gaan zitten.

Ik ben de eerste week van augustus op vakantie geweest, en was er ook wel weer vroeg weer terug. Maar de maandag zijn we samen met een paar andere familieleden naar AquaZoo Friesland geweest, en daar liepen deze cute little wallabie's! <3 br="br">


Mijn lieve kleine kattenbeest. Hij was helemaal kapot, en legde zich neer in onze boekenmand, en hij stak zijn kleine pootje door een draaggat waar alleen je vinger in doorkan. Het zag er gewoon te schattig uit!
Nou dit waren mijn eerste foto's gemaakt door Instagram, ik hoop dat jullie het leuk vonden een paar van mijn foto's te zien die ik heb gemaakt, en er komen ook steeds meer foto's bij, dus een volgende post komt ook zeker weten!

0 reacties:

Een reactie posten