6.4.12

Gewonnen bij Fashionchick en Brunotti

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik heb mee gedaan met een winactie. Maar begin maart ging ik even kijken op de website www.fashionchick.nl, en ik zag daar een hele leuke winactie. Waar ik natuurlijk aan mee heb gedaan. We moesten gewoon even de webwinkel liken en zo deed je mee met de winactie. En dit keer was het de webwinkel van brunotti, waarbij je een nieuwe bikini en een boardshort kon winnen. En wat zag ik maandag 2 april nou op mijn email, ja ik was 1 van de 5 gelukkige winnaressen, die een bikini en een boardshort naar eigen keus mocht uitzoeken. En dat mocht ik vandaag doen, en dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Ik heb mijn keuze gemaakt, en nu is het maar wachten op dat het binnenkomt. :D

Ik wil jullie wel even graag laten zien, wat mijn keuze is geworden. En misschien wel wat jullie er van vinden! :D



En dit zijn ze geworden.
Links: Sanblast Womens Bikini (black), (orginele prijs: €39,99)
Rechts: Gally Womens Boardshort (papaver), (orginele prijs: €49,99)


Ik vind het ieder geval een super leuke bikini en een super leuke boardshort. Ik had toch nog een bikini nodig, en bij deze heb ik er ieder geval al 1. De kleuren vind ik ook lekker zomers, maar een afwisseling van zwart. :) Wat vinden jullie er van?

0 reacties:

Een reactie posten