20.3.12

Fotopost #4 : it's spring!

De winter is weer voor bij, en de lente komt er weer aan. Het is misschien nog niet echt te zien hier in Nederland, maar volgens de kalender is het toch echt weer lente. Al hoewel we niet echt een winter hebben gehad, en de sneeuwklokjes ons al heel vroeg vergezelden buiten, ben ik er toch weer blij mee dat het weer langzamer hand weer warmer word. En dat de bomen weer hun bloesem krijgen. Dat alle bloemen weer in bloei gaan. Dat de vogels hun ei leggen, en dat ze natuurlijk uit komen. Maar ook alle andere dieren die hun kleintjes baren en naar buiten gaan. En het einde van de lente, mag ik gaan vieren dat ik weer een jaartje ouder ben geworden. Nou je ziet natuurlijk wel dat ik helemaal gek ben van de lente. Bij deze, deze mooie foto's van de lente, en geniet met mij mee.





0 reacties:

Een reactie posten