9.4.12

Tag # Let's get personal!

Nou, voor uit dan maar weer. Weer een tag, om mij beter te leren kennen! :) Ik kom deze over al tegen, en ik zie ze overal op de blog verschijnen. Dus dan dacht ik maar, laat ik hem ook maar doen. :) Dus lees verder, en leer mij weer een beetje beter kenenn.

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja hoor.
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat is nog niet zo heel lang geleden. Afgelopen 30 december was ik helemaal gebroken. Mijn vader is die dag overleden, en dat kon ik niet echt handelen. Ik bleef maar huilen, en mij rot voelen. Maar dat is ook niet erg denk ik zo.
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee eigenlijk niet, ja misschien een peukje, maar dat is geen eten!
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Geen idee, ik heb mijn vriend al naast me zitten!
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Doe dan maar 10 kinderen, hou wel van die gezelligheid.
Wat hoor je op het moment van schrijven?
Geluid van de tv.
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, 2 muren.
Waar denk je op dit moment aan?
Deze vragenlijst, mijn vriend, facebook, ik denk overal wel aan.
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja tuurlijk, dag en nacht!
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn vriend, mijn moeder, mijn broertje, en daarvoor mijn familie.
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik kan dan nauwelijks meer stil zitten, dus ga ik lopen, of ik ga velletjes bijten naast mijn nagels! :(
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Niet allemaal natuurlijk.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk dat mijn vriend me tot in heel veel dingen wel begrijpt, en denk een paar vrienden van me ook wel.
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, ik voel me gewoon heel erg vrolijk vandaag, al gebeurd er zo weinig.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, m’n vriend.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee ik denk het niet eigenlijk. Soms denk ik wel is, kon ik de tijd maar terug draaien, omdat ik toevallig de verkeerde keuze heb gemaakt, of wat dan ook. Maar na een tijdje gaat het toch wel weer de goede kant op. Denk niet dat het heel veel aan zou zijn als je elke keer weer de rewind-knop kunt indrukken!
Vertel jij je ouders alles?
Mijn vader niet, die leeft niet meer, maar mijn moeder dan weer wel.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, want ik rook zelf ook.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, geen voorgevoel van.
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
M'n vriend, we zijn al iets langer dan een jaar samen! Dus zonder twijfel!
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Uhm, ik denk dat ik toch meer naar de toekomst kijk.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Dat is helemaal verschillend, de ene keer 12 uur en de andere keer 6/7 uur.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja best wel, als ik mijn medemens mag geloven.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee!
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Cola.
Welk soort bed heb jij?
Boxspring 2pers! :D
Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat regen!
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, beginnen met roken, heb vroeger altijd gezegd daar begin ik niet aan veel te vies, en wat doe ik, roken! :P
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik zou het eigenlijk niet eens weten.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Bij de zwager van mijn vriend, kan geen ander persoon bedenken dan alleen familie.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
All stars 2, en dat was met mijn vriend. :) Echt een aanrader die film. :)
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Vaak zat.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, waarom zou ik? Hoef niet perse een groot feest. Vrienden mogen van mij best langskomen, maar hou het wel rustig, netjes en schoon!
Heb je spijt van je vorige relatie?
Ja.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Geen van beide meer, nou ja af en toe is dat natuurlijk niet verkeerd. Maar op ik ben het stapwereldje denk ik een beetje vergroeit. Ik zit liever lekker op de bank, met mijn liefste vriend. :)
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja eigenlijk wel, misschien een heel klein beetje, maar toch zijn de jongens toch wel weer heel erg verschillend.
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Niet dat ik weet.
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, dat denk ik helemaal niet
Ben jij snel jaloers?
Af en toe denk ik wel.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, geen geld voor.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, mijn vader. :(
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn vader, die heeft me aan het huilen gemaakt, maar daar kan hij ook niks aan doen.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ja, sommigen van mijn exen wel.
Wat doe je morgen?
Ik denk helemaal niks, beetje het huishouden hier doen, mijn moeder moet namelijk werken. Verder nog even een dagje genieten van mijn vriend, want die gaat morgenavond weer naar huis.
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Haha vroeger wel, nu niet meer. Nu ik Carlos ben tegengekomen blijf ik bij hem! :D
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Nee eigenlijk niet.
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Bijna allemaal.
Houd je van suikerspinnen?
Ja tuurlijk, lekker!
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder en mijn nicht, en natuurlijk mijn vriend.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Vroeger toen ik klein was denk ik wel vaker dan dat ik nu ouder ben. Alleen mijn vriend nog waar ik lekker tegen aan kan kruipen! (A)
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
6.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ik praat heel vaak alleen maar met mensen van het andere geslacht, heb soms het gevoel gewoon dat mannen me soms beter begrijpen dan de vrouwen.
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik deed niks, beetje genieten van het mooi weer, want dat hebben we vandaag niet.
Wat is je stemming op dit moment?
Uhm, normaal.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn vriend.
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Deze maand nog niks.
Met wie was je gisteravond?
Met m’n vriend, mijn moeder en mijn broertje. En oja en de 2 katten. :)
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dat maakt toch helemaal niks uit.
Heb je plannen voor dit weekend?
Het weekend is al weer voor bij man, het is alweer maandag! (2e paasdag) Volgend weekend weet ik nog helemaal niet wat ik ga doen.

Nou ja zeg, dacht ik even dat er enorm persoonlijke vragen tussen door zouden komen. Maar nee hoor, ik heb ze allemaal gewoon kunnen beantwoorden, en nog netjes ook. :) Had wel meer verwacht eigenlijk. Maar jullie kennen me al weer een stukkie beter. :P
(sorry geen plaatjes, kan ze er nog steeds niet bijzetten!)

0 reacties:

Een reactie posten