5.7.11

Tag # Wat maakt jou Blij!?

Ik vond deze tag op de blog van Patty, genaamd Pretty Beauty Land. En omdat ik het gewoon een super leuke tag vind, neem ik hem gewoon eventjes van haar over! :$ Want wie heeft er nou geen dingen waar hij/zij vrolijk van wordt! Ik heb ze iedergeval wel, en bij deze kom je ze te weten! :$


Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik zelf ben heel graag bij mijn eigen vriend in de buurt. We hebben nog niet zo lang, aankomende vrijdag 4maandjes. Maar ik ben wel helemaal gek met hem en op hem. :$ Ook word ik altijd vrolijk als ik mijn vader en moeder of broertje kan zien. Die 3 mensen zijn best wel belangrijk voor me! Ja, het zijn mijn ouders he! :D Ik kan gewoon niet zonder ze! :$

Tumblr_lnbrwwbzkj1qftwqwo1_500_large

Van welke make-up producten word jij blij?
Ik word blij als ik mijn standaard producten in de tas heb zitten. Concealer, Mascara, Oogschaduw'tjes, Oogpotlood, en dat was het eigenlijk wel. Al ben ik niet iemand die denkt ik ga de deur niet uit zonder make-up op. Het boeit me echt geen donder dan! :$ Maar wat ik wel erg gaaf vind tegenwoordig, zijn die grote pallet's, en ben verslaafd aan nakellakjes! :D :$

Tumblr_lnsq5idtdh1qcxieko1_400_large


Van welke film(s) word je blij?
Ik kijk erg graag naar romantische film's. En dat vooral omdat ik me zo kan inleven in de film. Dat ik bijna het zelfde ga voelen als ware de karakters in de film. Verder vind ik 't ook geweldig om naar komedies en lachfilms te kijken. Gewoon om even te kunnen lachen en om de humor van sommige films. Mijn favoriete films van 't moment zijn: Step up 1/2/3 en letters to juliet. :)

Amanda_seyfried_in_letters_to_juliet_wallpapers_large

Van welke muziek word je blij?
Ik zelf hou erg van hardstyle muziek, en ik word er ook altijd vrolijk van als ik er naar kan luisteren. Maar ook hou ik wel van r&b, dance, trance en ook wel een beetje Nederlands talig, maar dat ligt net weer aan de artiest. Bijvoorbeeld Jeroen van der Boom vind ik hele goede nummers hebben.


Van welke internet site word je blij?
Tegenwoordig maak ik van vele site's veel gebruik. Facebook, Hyves, Partyflock, Twitter enzovoort. Maar waar ik tegenwoordig ook veel op kijke is blog's van verschillende mensen. Vind 't altijd leuk om dingen te lezen van mensen over hun leven en ervaringen. :) Maar natuurlijk vind ik mijn eigen site ook erg leuk. Kan er mijn ei op kwijt, en er zijn ook nog is mensen die het leuk vinden om te lezen! :$

Tumblr_lnpqlqdurs1ql40rao1_400_large

Van welk eten word je blij?
Aardbeien vind ik geweldig, alleen jammer genoeg dat ze er niet het hele jaar door lekker vers zijn! Ook houdt ik van lekkere pasta's. Verder ben ik niet echt een normale eter, ik lust heel erg weinig. :$ Oja ook brood vind ik heerlijk. :$

5065769677_fd70b22164_z_large

Van welke moment word je blij?
De momenten samen met mijn ouders, broertje of met mijn eigen vriend zijn de momenten waar ik er blij van wordt! :D Bijvoorbeeld lekker samen op de bank hangen met mijn schat, zonder dat we iets verplicht zijn. Ook vind ik het heerlijk om met mijn katten-beesten te knuffelen. Ze zijn erg speciaal voor me, en dus knuffel graag met ze! :$ Verder ben ik gek van de lente, en kan ik dan heerlijk van het weer genieten. :$ De bloemetjes die weer tot bloei komen en ook de jonge dieren die weer geboren worden.

Rfb-1_147922746_large

Van welke eigenschap van je zelf ben je blij?
Met mijn eigen spontaniteit ben ik erg blij. En van mijn eigen vrolijkheid natuurlijk ook. Ben altijd er gezellig en ben niet snel boos te krijgen. Ik doe graag met de gezelligheid mee, al kijk ik soms wel de kat uit de boom. Ook ben ik wel een beetje eigenwijs en doe ik eigenlijk vaak wat ik zelf wil. :$ Dan maakt het me eigenlijk niet veel uit wat mensen daar over denken! :$

Tumblr_lnjoqhuxze1qftwqwo1_500_large

Van welke hobby word je blij?
Ik word van elke hobby die ik heb erg blij, ik heb ze toch niet voor niks als hobby neem ik aan! :D Maar word vooral blij van muziek, ik kan eigenlijk geen dag zonder muziek, en daar word ik dan ook erg blij van als ik 't hoor! :D Verder ben ik gek van fotograferen, en kan daar heel makkelijk m'n emotie in kwijt! En niemand die eigenlijk weet dat die emotie van mij af komt. :$ Verder word ik vrolijk van 't schrijven! :$ Ik schrijf zelf best wel vaak. Niet alleen de post'jes op mijn blog, maar ook gedichten! :$



Jullie weten natuurlijk ook dat ik niet echt persoonlijk iemand tag. Dus bij deze die deze tag over willen nemen. He's yours ofcourse. Natuurlijk mag je hem doen als je hem leuk vind! :$ :D

0 reacties:

Een reactie posten