9.7.11

Tag # 25 random questions!

Overgenomen van mijn vorige blog. :) En daar voor overgenomen van http://myheartsletter.blogspot.com!

1) Heb je huisdieren?
- Ja, ik heb 2 katten, Binkie en Wammes.

2)Noem 3 dingen die op dit moment dichtbij je liggen.
- Carlos, Muis en Telefoon

3) Hoe is het weer nu?
- Te warm!

4) Rijd je met de auto? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
- Ja ik rij auto, alleen dan in een rijlesauto. Auto-ongeluk jammer genoeg in2007 gehad. En nee ik reed niet zelf, maar mijn ex.

5) Hoelaat ben je vanmorgen wakker geworden?
- Ik ben jammer genoeg al vanaf gister 10 uur wakker!


6) Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
- Gisteravond, straks weer. :)


7) Wat is de laatste film die je hebt gezien?
- Click!


8) Wat zegt je laatste smsje?
- Nee niet meer! Smsje naar m'n schat!

9) Wat is je ringtone?
-
Zon standaard deuntje.

10) Ben je wel eens in een ander land geweest?
-
Ja, Oostenrijk, Belgie en Duitsland.

11) Houd je van sushi?
- Ik hou helemaal niet van vis!

12) Waar haal jij je boodschappen?
-
Ligt er maar net aan waar ik ben. Bij mijn vriendje in Apeldoorn is het vooral bij de Dirk van de Broek en ben ik thuis, dan is het vooral de C1000.

13) Heb je wel eens medicijnen genomen om in slaap te vallen?
- Ja.


14) Hoeveel broers/zussen heb je?
-
Ik heb één jonger broertje, Boy.

15) Heb je een desktop computer of een laptop?
-
Heb gelukkig mijn eigen laptop.

16) Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
-
23 jaar.

17) Draag je lenzen of een bril?
-
Geen van beide.

18) Verf je je haar?
- Ja, want ik wil mijn eigen haarkleur niet terug!

19) Vertel iets wat je hebt gepland om vandaag te doen?
- Naar m'n nicht samen met mijn liefste!


20) Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
- Paar maand terug.


21) Wat is je favorieten pizza topping (bijv kaas, tomaten etc)
-
Quatro.

22) Wat vind je lekkerder; cheeseburger of hamburger?
- Cheese! (L)
.

23) Ben je wel eens de hele nacht opgebleven.
-
Ooh, dat doe ik wel is vaker, dat is geen probleem voor mij om een hele nacht wakker te blijven, maar moet het natuurlijk geen vervelingsnachtje zijn!

24) Wat is de kleur van je ogen?
- Blauw, maar in sommige opzichten Grijs
.

25) Kan je het verschil proeven tussen Pepsi & Coca Cola?
-
Ik wel!

Bij deze: DOEN! deze tag.

0 reacties:

Een reactie posten