23.2.12

Niet veel meer bloggen

Zoals jullie misschien al hadden gezien, ben ik niet iemand die elke dag een blogpost neer plant. Zoveel tijd heb ik niet, al zou ik graag wat meer tijd willen hebben om te bloggen. Maar toch heel af en toe laat ik een klein post'je achter. :) En hoop ik natuurlijk dat jullie het blijven lezen. Al heb ik niet zoveel volgers, maar ik hou wel van mijn volgers. Ik wou jullie toch even aangeven, dat ik de komende tijd wat afwezig zal zijn. Ook omdat ik een beetje inspiratieloos ben. En ook omdat ik met vele dingen bezig ben om te verwerken. Zoals het overlijden van mijn vader afgelopen december zit me toch een beetje meer dwars dan dat ik zelf had voorgenomen. En ook omdat ik druk bezig ben met werk zoeken (voor mijn opleiding). Ik hoop natuurlijk dat jullie niet teleurgesteld zullen zijn. Ik kom zeker nog wat posten. Dus blijf niet weg, en lees vooral de post'jes die blijven komen! Mijn excuus ieder geval.

1 reacties:

Nyria zei

Wauw, wat heftig dat je vader is overleden. Echt heel veel sterkte met deze moeilijke periode. De inspiratie komt vanzelf wel weer terug meid. Je hebt er een nieuwe volger bij, desondanks je minder gaat posten. Ga je meteen even volgen.
Liefs, xxx

Een reactie posten