2.1.12

Tag # christmas

Dit is nog een tag, hij is een beetje aan de late kant, of vroeg hoe je het zelf eigenlijk wil zien. Maar ik vind hem zo leuk, dat ik hem toch even wil gaan doen. Deze tag heb ik gevonden op de blog van Lisanne. Dus lees mee. :)

1326363-7-1324768936862-n400_large
Vier jij kerst?Ja naturlijk vier ik kerst. Al hoewel dit jaar het niet de kerst was, wat het hoorde te zijn. Mijn vader is ziek naar het ziekenhuis gegaan, en is daardoor 30 december tot overlijden gekomen. Maar ik hou van de kerst. De versiering, de sfeer, en de liefde wat de mensen dan hebben voor elkaar. En het is nog gezellig ook. Het is gewoon de tijd van de liefde voor elkaar.

Tumblr_lwk7i6bzgw1qza0fjo1_500_large
Wil je het liefst een witte kerst, of een blanke kerst?Nou om eerlijk te zijn geef mij dan maar gewoon een blanke kerst. Ik heb het niet zo op sneeuw. En het is nog verschrikkelijk koud en nat en glad ook nog. En zonder sneeuw kan het net zo sfeervol zijn!

Tumblr_lwxjzam0bb1qm160to1_400_large
Wel of geen kerstboom in huis?Tuurlijk wel, bij kerst hoort een kerstboom. Zonder boom is het geen kerst. En zonder kerst, is het ook niet gezellig. Dus ja wel een kerstboom! Zo groot mogelijk! En vol mogelijk versierd. :$

Z_ea55c63c_large
Een echte kestboom, of een neppe kerstboom?Een echte natuurlijk. Anders is het geen kerstboom. Zon nep ding is gewoon lelijk, en ziet er niet echt uit! En dat ik vind jammer. Dan maar even een paar dagen rommel in huis, maar het ziet er eerlijk gezegd veel mooier uit!

New_year_merry_christmas_luckyoptimistcom-3_large
Cadeautjes onder de boom of niet?Nou dat ligt er eigenlijk aan. De ene keer doen we het wel, en de andere keer doen we het weer niet. Het ligt er maar net aan of we het breed hebben die tijd van het jaar. En of we er allemaal echt wel zin in hebben. Maar het is natuurlijk wel altijd super tof om super leuke cadeautjes te krijgen, en dat die onder de boom terrecht komen. :)

Tumblr_lwn8ebqopt1qh81keo1_500_large
Welke kleur decoratie heeft je kestboomversiering?Nou eigenlijk alles door elkaar, en elke kleur die ik mooi vind komt er in te hangen. Het maakt me eigenlijk niks uit wat voor kleuren. Als het maar een vrolijke boel is, en niet 1 kleur.

Fotozz_232971_large
De dag na kerst: Tuigen jullie gelijk de boom weer af, of genieten jullie er nog even van?Nou bij ons is nooit de kerstboom gelijk weg. Meestal is het bij ons het gevel na oud&nieuw gaan we rustig aan de gang en ruimen we langzamer hand al het kerstspul weer op en gaat het de doos weer in.

Tumblr_lwozx62hmd1r3i1fso1_500_large
Heb je het hele huis versierd, of alleen de kestboom?Normaal is bij ons het hele huis versierd, en dat deed mijn vader. Dit jaar is dat ook wel gebeurd, maar dat zal de komende jaren wel minder worden denk ik. Het was mijn vaders ding, en niet die van de anderen hier in huis, en ook niet van mij.

408506_271164716275253_152959261429133_755511_1363171054_n_large
Heb jij nog kledinginkopen gedaan voor kerst?Nee dat heb ik niet gedaan dit jaar. Omdat ik nog wat in de kast had hangen wat ik net nieuw had, en dacht dat het wel leuk zou zijn voor de kerst. :)

54265c2b3cfbc58715f48d7ade105f_large
Vier je eerste en tweede kerstdag, of alleen de eerste?Ik vier hele kerst door!

1 reacties:

Joan zei

Hoi hoi, ik wil je even laten weten dat je een kijkje moet nemen op http://www.lovelystuff.nl ivm de winactie. ;)

Een reactie posten