9.1.12

gewonnen #3

Het jaar is nog maar net begonnen. En ja hoor ik heb wat gewonnen! Ofcourse is dat natuurlijk helemaal super! En ik wil het jullie toch even laten weten, dat ik er gewoon super blij mee ben! :D

Het jaar 2011 was nog niet voorbij, ik zat in een dipje, want mijn vader lag op sterven. Ik was eventjes aan het rondkijken op het net, en kwam er achter dat ik deze prijs had gewonnen bij Inge van Inge Bambi! :D Het heeft me echt opgevrolijkt! :D En kan niet wachten tot ik het in mijn brievenbus vind! :D Ieder geval wil ik Inge bij deze van harte bedanken voor deze leuke en super prijs, ik ga er zeker van genieten. :D


--


Nou was ik vandaag aan het rondkijken op bloglovin’ en zag bij LovelyStuff dat de winnaar bekend was van de leuke winactie. Ik dacht laat ik is kijken wie er gewonnen heeft, normaal ben ik nooit iemand die wat wint. En opeens zag ik mijn naam staan! WOUW, super! Weer zon super toffe prijs. :D Waar ik zeker gebruik van zal maken. Een waarde bon van 10 euro voor de webshop www.MusthaveFashion.nl. Ik wil Joan graag bedanken voor deze super prijs. Dus Joan bedankt voor deze prijs! :D

1 reacties:

Gabriella zei

Wat een leuke dingen heb je gewonnen :)

Een reactie posten