11.11.11

Happy Television

Ik kijk bijna nooit tv. Omdat ik gewoon domweg niet stil kan zitten op een bank of stoel. Of ik ga me gewoon vervelen onder het kijken. Heel raar maar waar. Maar toch heb ik wel programma’s die ik heel erg graag volg en kijk. Al zijn het er niet veel.

 

 

 



 

De afbeelding die zegt waarschijnlijk genoeg. :) So you think you can dance is een programma die ik elk seizoen domweg volg. Ik vind het gewoon super om die  mensen te kunnen zien dansen en groeien. En omdat ik het zelf niet kan, is het gewoon super om naar anderen te kijken die het wel kunnen! :$




Dit is nog niet eens een zo bekend programma wat ik graag volg. Krabbé staat o straat is een programma van jawel Martijn Krabbé. Ik ben iemand die het leuk lijkt om interieurdesigner te worden of hoe ze dat ook noemen. Dus bijna elk programma wat daar mee te maken heeft kijk ik graag. En daar is Krabbé staat op straat er natuurlijk 1 van. :D



Ach wie kent dit niet? Denk dat iedereen in nederland het wel kent. The voice of Holland. Volgens mij is het zelfs een programma met vele kijkers op vrijdag avond. Wat heb ik daar nou over te zeggen waarom ik dat nou precies volg. Het zelfde als iedere andere nederlander.



Ja wat voor programma bedoel ik hier nou weer mee? Nou gewoon heel simpel. Van de Vorst ziet Sterren. Een programma wat ik gewoon erg leuk vind van wege de zoveel bn-ers en natuurlijk de niet bn-ers die buiten nederland helemaal de top zijn. :) Wat te weten te komen van de beroemde wereld is natuurlijk altijd wel leuk toch?

 

 

 



 

Nou dit was het eigenlijk wel wat ik graag volg op tv. :) Ik vind zoals je ziet niet veel tv-programma’s geweldig. Maar deze 4 zijn toch wel de programma’s waar ik lekker voor ga zitten op de bank. :) Heb jij ook programma’s wat je volgt?

0 reacties:

Een reactie posten