9.10.11

Verhuizen & Tips?

Zoals jullie al hadden gemerkt ben ik de laatste tijd niet veel meer bezig geweest met mijn blog. En dat heeft natuurlijk een reden. Zoals jullie in de titel al hebben kunnen lezen, staat er een verhuizen voor me te wachten. En omdat ik samen met mijn ouders druk bezig zijn met ons nieuwe huis. Schilderen, behangen, enz. Want die dingen moeten nou eenmaal ook gebeuren. Kom ik de laatste tijd gewoon weinig toe aan het schrijven van blogpost. :) Het spijt me iedergeval. En hoop ook dat jullie het niet zo heel erg vinden. Want natuurlijk na dat we ons gevestigd hebben op 20 oktober, zal ik weer meer gaan schrijven, en zullen jullie weer meer post verwachten van mij. :D

Maar nu komt er nog meer. Ik heb namelijk een vraag voor jullie. Ik ben natuur niet een ster in het bloggen, en het schrijven. Maar toch wil ik jullie vragen wat jullie graag zouden willen zien op mijn blog? Moet ik toch meer gaan schrijven over beauty (waar ik totaal niks van weet). Of toch meer over mezelf? Of toch weer wat anders. Ik wil graag weten wat jullie graag lezen, en hoe ik mij kan aanpassen op jullie wensen. :) Dus comment hier onder wat jullie graag willen zien. En ik kijk of er leuke ideeën tussen zitten. :D 

0 reacties:

Een reactie posten