10.1.12

postcrossing


 

Wat is postcrossing?:
In dit digitale tijdperk is het extra leuk om echte post te ontvangen. Niet voor niets is Postcrossing een hit. Kaartenliefhebbers uit de hele wereld registreren zich op postcrossing.com en ontvangen voor elke kaart die ze versturen een kaart terug. Uit welk exotisch land en van wie is een verrassing.

Hoe werkt het?:
→ Je registreert je op de site www.postcrossing.com
→ De computer zoekt een adres voor je uit, waar je de kaart naar toe stuurt
→ Als jou kaart is aangekomen bij de ontvanger:
              Je krijgt een bericht
              Iemand in het systeem krijgt een verzoek jou een kaart te sturen
              Jij hebt de mogelijkheid om weer een nieuw adres te krijgen
→ Als je een kaart hebt ontvangen, registreer je dat op de website, door middel van een code.

Zoals je ziet gaat deze blog over het postcrossing, ja ik heb een nieuwe hobby gevonden en dat is deze. Ik vind het super leuk om post te krijgen, en ook om te vesturen natuurlijk. Ook vind het ik het super leuk om post te krijgen van over de hele wereld. En door middel van deze website, heb je zeker de kans dat je af en toe een kaartje in je brievenbus ziet liggen.

Vind je het ook leuk om post te ontvangen, of spaar je gewoon ansichtkaarten? Nou dan raad ik je dit echt wel aan om te gaan doen! Het is niet duur, en ook nog is super leuk. Want je zit gewoon met spanning te wachten!


Nog een vreemde vraag op ‘t einde van deze post. Ben je geen spaarder van ansichtkaarten, en zijn ze bij jou nog ongeschreven. Ik ben er naar op zoek, vanwege deze leuke hobby. Tuurlijk koop ik ze gewoon de winkels waar ze te vinden zijn. Maar gratis krijgen is handig. Dus bij deze wil je der vanaf, van je ansichtkaarten ongeschreven. Let me know. Ik zou ze graag willen hebben!

0 reacties:

Een reactie posten